FAQ (Často kladené otázky)

 

1. Ako zistím či je produkt naozaj skladom ?

Každy produkt má uvedenú svoju dostupnosť a to buď skladom alebo vypredané. Niekedy vieme dodať aj produkt ktorý má dostupnosť uvedenú ako vypredané. Ak sa chcete informovať o možnej dostupnosti, stačí ak pri produkte kliknete na kolónku "MÁM OTÁZKU" a napíšete nám Váš dotaz a my Vám odpovieme v priehu pár hodín.

2. Kedy mi bude objenávka doručená ?

Každú jednu zásielku stíhame vyexpedovať do 24 prac. hodín. O vyexpedovaní objednávky Vás samozrejme informujeme emailom a taktiež dostanete od nás email aj keď zásielku začíname baliť. Doručenie môžete očakávať v priebehu 1 až 3 prac. dní (záleží od zvoleného spôsobu prepravy). Samozrejme sa môže stať že máme nápor objednávok a vyexpedovanie prebehne až po 24 hodinách.

3. Ako zistím stav mojej objednávky ?

Stav svojej objednávky si môžete zistiť aj po prihlásení sa do svojho účtu a kliknutím hore na Moje objednávky. Taktiež zasielame na Váš email každý zmenený status objednávky.

4. Čo ak chcem objednaný produkt vrátiť ?

Na vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej lehoty máte samozrejme nárok. Objednaný tovar od nás musí byť v pôvodnom obale, nerozbalený a vrátený so všetkým príslušenstvom, prípadne získaními darčekmi z nákupu. Stačí ak nás informujete na email: info@tunakupim.sk a dostanete od nás pokyny ako postupovať.


5. Ako mám produkt reklamovať ?

Na reklamáciu máme dole v pätičke stránky vytvorenú kolonku Reklamačné podmienky. Tam nájdete všetko potrebné ako postupovať v prípade reklamácie.

6. Dávate množstevné zľavy na viac kusov toho istého produktu ?

ÁNO. V prípade vážneho záujmu nás kontaktuje cez tlačítko "Mám otazku" ktoré sa nachádza pri každnom tovare. Našu odpoveď získate v čo najkratšom čase.

 

TOTÁLNY VÝPREDAJ

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info