OBJEDNÁVKY NAĎALEJ VYBAVUJEME BEZ OBMEDZENÍ.

Informácie o stave balíka

Online stav balíka - Kuriér DPD

Zadajte číslo balíka (nie objednávky) a heslo, ktoré ste obdržali v SMS od spoločnosti DPD na tejto stránke: www.dpd.sk

Online stav balíka - Slovenská pošta

Zadajte podacie číslo zásielky (nie objednávky), ktoré ste obdržali v emaile na tejto stránke: www.posta.sk

Online stav balíka - Zásielkovňa

Zadajte číslo zásielky, ktoré ste obdržali v SMS alebo v emaily od spoločnosti Zásielkovňa.sk na tejto stránke: https://www.zasielkovna.sk/vyhladavanie 

Čas odoslania:

O odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať emailom, ktoré zasielame denne v rozmedzí 10:00-18:00 hod.
Zásielku očakávajte približne o 1-3 pracovné dni (podľa zvoleného spôsobu doručenia).
Keď Vám zásielka nepríde do 3 pracovných dní od doručenia potvrdzujúceho emailu a SMS o odoslaní, okamžite nás kontaktujte.


Spôsob dopravy kuriérska spoločnosť DPD

Doba dodania 1 pracovný deň. Vaša zásielka bude odoslaná kuriérskou spoločnosťou DPD. V deň doručenia Vám kuriér DPD pošle SMS správu, ktorá Vás informuje o upresnení termínu doručenia vyjadreného v 3 hodinovom časovom intervale (napr. v čase 9-12:00 hod.), potom Vám kuriér doručí balík priamo do Vašich rúk. Kuriér doručuje balíky len v pracovné dni v čase od 8:00-17:00.

Ako postupovať ak Vám balík neprišiel do dvoch pracovných dní?

V takomto prípade si skontrolujte prijatú SMS správu od kuriéra, kde nájdete číslo balíka, pod ktorým prepravná spoločnosť DPD eviduje Váš balík. Následne kontaktujte zákaznícku linku DPD: 18 373, 0850 373 373 (Po - Pia: 07:30 - 18:00 hod.). Operátorke nadiktujte číslo Vášho balíka a dozviete sa, kde presne sa Váš balík nachádza a kedy Vám bude doručený.



Prihlásenie

Tieto internetové stránky používajú súbory cookies. Bližsie informácie a použitých súboroch cookies a ako je možné zabrániť ich používaniu nájdete na stránke s informáciami TU.